06 03 2006

KURTLAR VADİSİ ALİYE YE SAVAŞ AÇTI:(

SHOW TV ATV YE KARŞI BİR ZAMANLARIN EN GÜZEL DİZİSİ ÇOCUKLAR DUYMASINI NASIL BİTİRDİLER SIRA GELDİ EN GÜZEL DİZİ ALİYE YE sinemin yaptığı büyük ahlaksızlık ama ben dizide sinemi değil aliye yi izliyorum başka kimse bu rolu oynayamaz olan çocuklar duymasın a olan gibi olur hangisi düzgün ve türk toplumuna uygun yaşıyor ki?? seda sayan mı?? hülya avşar mı?? tv de izlediğimiz kim?? yıllardır bu tür olaylar bir kurtlar vadisinin başına gelemedi:( kan gövdeyi götüren çocukları şiddete iten, şiddetin ilkokullara kadar girmesine sebep olan şu kurtlar vadisinin yüzlerce oyucusunun özel hayatı amma mükemmel çıktı sharon stone nin özel hayatı o kadar da mükemmel değildi ama niye kurtlar vadisinde oynadı daha neler çıkar onca kişide?? üstelik oyuncular oynadıkları karakterle aynı yaşayacaklar demek özel hayatlarını?? bu nasıl olabilir??kurtlar vadisindekiler adam öldürmeli yoksa rol verilmez:( toplumumuza tüm ailemize uygun bir dizi var, yanık kozayı bile becerdiler o güzelim oyuncu ve yeteneklere rağmen bi güya arkadaşın yaptığı saçma sapan şeylerle, güya evli barklı çocuklu hamile kadına adam taktı kafayı, hiç olmamış birşey, kadında bir acizleşti ki kaynanasına bile söylemedi bunu:( ben de burasında koptum diziden şimdilik hala iyi giden bir dizi kaldı zaten bırakın izleyelim:( olan hep bize oluyor?? meltem e ne oldu ki:( ben tv de ki kimsenin özel hayatını beğenmiyorum ki, hiçbirinin ama:(   BANA NE KADININ ROLÜNE UYGUN YAŞAYIP YAŞAMADIĞINDAN HEPSİNİN BİR DE GÜNLÜK HAYATINI MI TAKİP EDECEĞİM KURTLAR VADİSİNDEKİLER ROLÜNE UYGUN MU YAŞIYORLAR YANİ ADAM MI ÖLDÜRÜYORLAR??? :(( DOKUNMAYIN ŞU DİZİYE..        ... Devamı

05 03 2006

SORUN ÇIKARMAYAN SALAK KADINLAR ERKEKLERİN İŞİNE GELDİ, TABİ BUN

birşey hep dikkatimi çekmiştir, feministim diyenler ya da lezbiyenler hep çirkin kadınlardır, ANNELER ÇOCUKLARINI BÜYÜTMELİ.. çok önemli..2-6 yaş arasını çocuğun beyninden etkilerini ruhundan silmek mümkün bile değilöğrendiklerimizin yüzde 80 inini ilkokula başlayana kadar öğreniyoruzve bir kadın erkekle yarışıcam onla eşit olucam derken şuan ki gençlik oluştu:(anne çok önemlidir bakıcı ya da yuvalar bunu tamamlayamazve üstelik anne kariyerle aşık atayım kocama derken evinde de çalışmak zorunda..baba çocuğunu sadece okşasa yeter ama çocuğu ile de ilgilenmek zorunda, sonra kocası ile de ilgilenmek zorunda erkekler ihmale hiç gelmezleree nasıl olucak olamadı tabiiduygu asena türk kadının zayıf noktasını bulup haydi kadınlar feminizm diye para kazanmaya çalışırkken peşinden sürüklediği kadınlar eski yerini, eski değerini ve saygınlığını kaybetti erkeklerin gözünde..eğer bu iyi olsaydı sonuçlarda iyi olurdu birşeyin sonucu yanlışsa o şey baştan yanlıştır ama sonuç bu işte..değersiz önemsiz bir kadın resmi..azıcık sıkılınca bir tarafa atılan kadınlar, artık kapıları açılmayan kadınlar, artık yol verilmeyen artık elleri öpülmeyen kadınlar, artık kapısı açılmayan sandalyesi çekilmeyen kadınlar artık kolaylıkla terkedilen kadınlar da oldulAR..ALSINLAR ŞİMDİ FEMİNİZMİ, ALIN SİZE EŞİTLİK..ERKEKLERİN ÇOK İŞİNE GELEN EŞİTLİĞİ BUYRUN İŞTE..HİÇBİR EVLİLİK YÜRÜMÜYOR, SAYGININ S Sİ BİLE YOK,,DEJENERE ÇOCUKLAR ŞİMDİ GENÇLERİMİZ OLMAK ÜZERELER.. feminizm    ors('feminizm'); ..ara$tir..googletdk sozluguseslisozluk.comwikipediaimdbfoldocartistsalbumssongsacronymfindermobygames no kitty! 1234 / 4 lezbiyenligin ilk adimi.frijitligin bahanesi. (esekherif, 09.03.1999) e(256,1343,'esekherif'); #1343    !?  feminizm: kadin üstünlüğü değil, erkek ve kadının eşitliğini savunan bir olgudur. duygu asena nın iki üç sosyetikle daa biraraya gelip bu saygıdeğer olguyu evde kalmiş kadın akimi olarak yarg... Devamı

04 03 2006

ZİNA SUÇ SAYILMASIN DİYEN HAYVAN MODELİ ~ http://sozluk.sourtime

"evlilik ilişkisi iki kişinin arasındadır, zina da doğrudan onları ilgilendirir. sen tutup da saçma sapan yasa çıkaracağına erkeğini ve kadınını da öyle bir eğit ki insan özel hayatıyla ilgili böyle bir durum olduğunda kendi kendisinin hakkını gözetebilsin" şeklinde insanca yaklaşabilen hayvan modelidir.isterseniz istiklal marşını ezbere bilmeyen 15 yaşı geçkin delikanlıları da hapse atalım dostlar?(bkz: artı hayvansın) (sahtepetrucci, 06.09.2004 11:01 ~ 15:15) e(256,5627530,'sahtepetrucci'); #5627530    !?  - zina suçtur.- değildir .- suçtur.- değildir.- suçtuuur.- değildir.- hayvan.- siterim.- al işte suçtur. (mariadebonne, 06.09.2004 11:03) e(256,5627542,'mariadebonne'); #5627542    !?  "-meaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooov!! ( zina suç sayılmasın)-meavv?(neden)-meaaaaaaaaw(sayılmasın işte)-meaaaaaoooooeeee(şeker şey)-pika pika" (areels, 06.09.2004 11:05 ~ 11:38) e(256,5627561,'areels'); #5627561    !?  zinanın ispatının çok önemli bir mevzu olduğunu kavramış, eylemi görmeden zina etiketini yapıştıranın çok olacağı ortamlarda zinanın bir de devletçe suç sayılmasının yaratacağı keşmekeşten endişelenmiş kişi. (lancome x, 06.09.2004 11:10) e(256,5627605,'lancome x'); #5627605    !?  bazen hayvanların insanlardan daha mantıklı olabildiğini ispatlayan hayvan modelidir. gökyüzünde süzülen bir kuş, size sevgisini hiç bir karşılık alamasada sunan köpek bile zinanın suç sayılmasındaki mantıksızlığı kavramışken, bu tip insanlar zinanın suç kabul edilmesinin aldatmaları önleyeceğini düşünmektedir. ki bu suç, eşin olayı fark edip ihbar etmesi sonucu cezaya kavuşacakmış. aldatıldığını fark eden eş, boşanır. çünkü bu evliliğin bittiğini gösterir. ki aldatmayı sadece bacak arasına indirgemek, sadece sapkın bir zihniyetin ürünü olabilir.az önce köpeğimle konuşurkeni aşağıdaki me... Devamı

04 03 2006

EĞER BEN HER TARAFIMI KAPATMAK İSTESEYDİM

YANİ AKLIM FİKRİM ERKEĞİN CİNSEL DÜRTÜLERİNDE YAŞASAYDIM, HEMDE TANIDIĞIM TANIMADIĞIM SOKAKTAKİ TÜM ERKEKLERİN CİNSEL DÜRTÜLERİNDEN BAŞKA ŞEY DÜŞÜNMEDEN YAŞAMAK İSTESEYDİM, KENDİMİ DE İNSAN OLARAK DEĞİL SADECE BİR CİNSEL OBJE OLARAK GÖRSEYDİM, ASLA AKLI OLAN FİKRİ OLAN YARATICI ÜRETİCİ BİR İNSAN DEĞİL SAÇININ TELİNE KADAR CİNSEL BİR OBJE OLARAK 24 SAAT VE HERAN DÜŞÜNSEYDİM KENDİMİ O ZAMAN KAPANDIM MI, SAÇLARIM BELİME KADAR UZUN HAYAL EDİLİP FANTAZİLER KURSUN ERKEKLER DİTE BAŞÖRTÜMÜN ALTINA O KARDON TOPUZLARDAN KOYMAZDIM, VUCUDUMA YAPIŞAN ŞEYLERLE DENİZE GİRMEZDİM, O RENDARENK BAK BANA BAK BANA DİYEN FOZFORLU KIYAFETLERLE TÜM ERKEKLERE KENDİME BAKTIRMAZDIM, BOYA FIÇISINA DÜŞMÜŞ  HER RENK SURATIMA SÜRÜLMÜŞ DOLAŞMAZDIM VE DE BANA UYMAYAN ATATÜRKÇÜ BİR ÜLKEDE MECLİSE VE OKULLARA GİRMEYE ÇALIŞMAZDIM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN İNSANLARIN YAŞADIĞI BİR ÜLKEYE GİDERDİM BU ARADA ÖLÜMDEN SONRANIN HESABI OLACAK ELİMDEN GELDİĞİ KADAR GÜNAH İŞLEMEDEN YAŞAMAYA ÇALIŞIYORUM HİÇ YALAN SÖYLEMEM BEN VE AİLEM BİR KURUŞU KİMSENİN GEÇMEZ BİZE AMA ZOR DURUMDAKİLERE İMKANLARIMIZ ÖLÇÜSÜNDE KOŞARIZ ÇOCUKLARI HİÇ ÜZEMEM AÇ OLDUKLARI FİKRİNE HİÇ DAYANAMAM AÇ BİR HAYVANA BİLE DAYANAMAM BİR CANLIYA..YA DA PARASI OLMADIĞI İÇÇİN İLAÇ ALAMAYAN DOKTORA GİDEMEYENE.. ANNEM 5 VAKİT NAMAZ KILAR, NAMAZI BİTİNCE EN GÜZEL SADE AMA ŞIK ATATÜRKÜN MODERN ÖĞRETMENİ OLARAK YAŞAR AİLEMİZDE KİMSE EVLİLİK DIŞI İLİŞKİ YAŞAMADI ASLA EVLENMEDEN AMA RESMİ NİKAHLA TABİ BİR ERKEKLE OLMAM RESMİ NİKAHTAN SONRA DİNİ NİKAH ŞARTTIR AMA BİZDE ORUCU AKSATMAYIZ ANNEM HACCA GİDİCEK ALLAHA HER GÜN SAATİ PEK BELLİ OLMUYOR AMA MUTLAKA DUA ETMEME BİR SEBEP OLUYOR YA ŞÜKÜR İÇİN YA DA BİRŞEY İSTEDİĞİMDEDAHA PEK ÇOK ŞEY VAR ÇÜNKİ VİCDANIM VAR.AİLEMLEDE BU NEDENLE GURUR DUYUYORUM KARDEŞLERİM YABANCI İLE EVLİLER AİLE BÜYÜKLERİNE EN UFAK BİR SAYGISIZLIK BİZİM AİLEMİZDE YOKTUR, ANNEMİZE BABAMIZA SEN BİLE DEMEYİZ BİZ SİZ DERİZ DAHA O KADAR ÇOK ETRAFTA ZOR GÖRDÜĞÜM ŞEYLER VAR Kİ SAY SAY BİTMEZ HEP DERİM BEN ASLA BUNDAN İYİ OLMA... Devamı

04 03 2006

TESETTÜRLÜNÜN UZUN SAÇLARI

dün annemden öğrendim ve hayallerim yıkıldı pazara gitmiştik. pazarın ortasıda herkesin dikkatini çekecek renklerde ve makyajda bir tesettürlü yine sinir oldum:(( tesettür erkeklerin dikkatini çekmemek için her tarafını örtmek değil mi..bu renkler ve bu sahne makyajı nasıl dikkat çekmez ki ben bile gözlerimi alamıyorum.. tamam ben hep diyorum erkeğin içi kötü ise her tarafını kapatmak çözüm değil ki..baksanıza yaşlı teyzeye tecavüz ederler, küçük kız çocuklarını kaçırırlar, bozuk olan değişicek bozuk olan erkekler onlar değişmeli kadın değil ki tamam böyle düşünüyorum.erkekler nefsini idare altına alacak kadın istediği kadar kapansa neye çözüm.. amaaaa tesettürlüyüm dikkat çekmek istemiyorum lütfen erkekler bana bakmasın isteği ile tesettürlü dolaşanlarında sahne makyajı ve cartt ve zıt renkleri üstlerine doldurup doldurup gezinmelerine aşırı sinir oluyorum:( derken annem demez mi bunların eşarp gibi şeylerin altındaki topuz saçları sahteymiş:((allahımmm hayallerim yıkıldı:( ben hep ya bu kapalıların da hepsinde koca topuz var, eve gidip şu örtüyü çıkarıverdiklerinde bellerine kadar uzanan o saçlar ne çekicidir herhalde kapalı durduğu için fön makinası kullanmamak kuaföre gitmemek boyamamak rengini açmamak röfle möfle yaptırmamak sayesinde böyle uzuyor çünki tüm tesettürlülerin arkalarında kocaaaa bir topuz var örtü altında annemde dedi ki o zaman işte zaten böyle düşünülmesi için bunu yapıyorlar, erkeklerde öyle hayal etsin diye -uff anam kadında ne saç vardır ha., şimdi bunu eve götüreceksin, şu örtüyü çıkaracaksın, topuzdaki tokaları yavaş yavaşşş tek tekkk çıkarıcaksın,. o anadan doğma saçlar şöyle şelaler gibiii omuzlara oradan bele düşücekk off anammm desin diye adam tabi..herhalde kadınlar fantazi yapsın diye değildir ama hayallerim yıkıldı:(( o koca topuzlar birer kartonmuş, erkeklere çekici gelmesi için:(( birtek o saçlara imrenirdim oysa:(( zaten gerisi berbat, pazarın ortasında ayaklı fosforlu cevriye gibi 5-6 zıt rengi almış üstüne. yap... Devamı

04 03 2006

BİZİM BAŞBAKAN TARİKAT LİDERİNİN ÖNÜNDE EĞİLDİ

ama azıcık eğilmiş..ölçtüler de gerçekten doğru az eğilmiş, kendinden büyük birine saygı için ne kadar eğilinirse o kadarmış..eğilip elini filan öptü.. demek eğilmek yaşa bakıyor..hımm..aman ha bu abdullah öcalan da yaşça büyük değil mi kendisinden.. ay ay yolu üzerindeki yaşı kendinden büyükleri ondan önce birileri inceleyip sakıncalıları yanlış anlaşılabilecekleri filan kaldırmalı.adam yaşa eğiliyor tutamıyor kendini insanın çok saygılı olmasıda zor işte bazen yanlış anlaşılıyor..     Devamı

09 03 2006

ERKEKLERİN MUTFAK ÖNLÜĞÜ DANTELDEN..BU AKILLAR ENTELDEN

ALİYE DİZİSİ GEÇEN HAFTA NE MESAJLAR VERDİ?? aliye dizisi bizim toplumumuza uygun, mesajlarına ihtiyacımız olan, içinde şiddet aşılamayan, kan gövdeyi götürmeyen, mafyaya heveslendirmeyen, vereceği mesajları önemli olan, bizden bir dizi... ancak bu hafta ne mesajlar verdi ? müco ile kız arkadaşı oturdular konuşuyorlar. müco sen üniversitede okuyorsun ben okumadım diyor, üniversiteli kızımız da olsun, önemli olan okumak değil ki, okumak da nedir, önemli olan senin içinin güzelliği diyor.. tv hala verdiği mesajların ne kadar önemli olduğunu, herevde bulunduğunu anlayabilmiş değil galiba, kız sevgisini anlatacaksa başka bir şekilde anlatmalıydı, okumamış bir yönetmen ya da senaristi var galiba bu dizinin kız deseydi bari olsun, haklısın bu çiftlerin arasında büyük bir uçurum, ama benim sana olan savgim ağır bastı ve ben bu güçlüğü göze aldım deseydi bari okumak nasıl önemli olmaz..okumak o kadar da önemli ki, açtığı ufuklar ve görüş bakış açısı o kadar farklı ki, o üniversitenin kokusu bile herşeyi değiştiriyor, bütünhayat boyu herkese ve herşeye bakış açınız değişiyor, çok farklı iki insan söz konusu, nasıl bir iyilikle aynı yerde durabilirler? toplumu bozan, topluma ters ne varsa okumamış beyinlerin olduğu yerde.. bir mesaj daha verdiler aynı karede..yarın yemeğe gidecekler, kızımız diyor ki ama bir şartla gelirim, hesabı beraber ödeyeceğiz bak ba..nasıl belli erkek senarist, erkek yönetmen değil mi?? gözü kulağı alıştırıcaklar güya:(( barışmışlar, ayrılıktan dönmüşler, yemekle ilgili konuşacak bişeyleri yok tek şey hesabı kim ödeyecek..kızımız da okumuş ya tabi.. yok efendim yok öyle şey.. arkadaşımla yemeğe gider, hesabı beraber öderim, ama sevgilimle giderim o öder, o erkekliğini bilicek, ben kadınlığımı,,centilmenlik ve kadına değer verme azaldıkça iyiye mi gitti ilişkiler sonuç kötü ise bari bişeyi değiştir, ilişkiler gittikçe bozuluyor, hala inatla burnunun dikine gitmenin anlamı ne.. elimizi de cebimize atalım bir o kalmıştı yo... Devamı

03 03 2006

SUÇ SUÇ MUDUR?? SUÇ, SUÇ DEĞİL MİDİR?

ZİNA NASIL SUÇ OLMAZ??SUÇ İŞTE...TAM BİR SUÇ,, evlilik bir akittir akite aykırı davranış suçtur ve cezai sorumluluğu vardır. altına taraflarca imza atılan herşey ise akittir akitler ve imzalar mecburiyetler getirir,sorumluluktur, aksi davranışlar suçtur ve bu konubiran önce eski haline getirilmeli çünki toplum bu özgürlüğü kaldıramadı.çok kötü şeyler oluyor ve büyük facialar yaşanıyor ve ilişkilerde dejenerasyon aldı başını gidiyor.. aile kurumunu korumaya alalım biran önce..bizim en güzel yanlarımızdan biri, sahip çıkalım.. zina    ors('zina'); ..ara$tir..googletdk sozluguseslisozluk.comwikipediaimdbfoldocartistsalbumssongsacronymfindermobygames no kitty! 123 / 3 islamiyet'te evli olmayan kar$i cinslerin birbirleriyle yatmasina verilen isim.. en buyuk gunahlardan biri.. radikal islamla bezenmi$ ulkelerde (bkz: suudi arabistan) zina yapan kadini ve erkegi ta$layarak olduruyorlar.. (ssg, 05.04.2000 19:04) e(256,129593,'ssg'); #129593    !?  gurup sex haricinde zinaya 4 sahit nerden bulunacagi ayri bir dumur konusudur. (zombi, 24.01.2001 15:38 ~ 15:41) e(256,307937,'zombi'); #307937    !?  eskiden zinanın varlığı üst üste yakalanan çiftin arasından hızla ip geçirme testiyle onaylanırmış.coitus interruptus halinde bile erekte penise takılan ip yeterli delil sayılırmış. (otisabi, 24.01.2001 18:38) e(256,308073,'otisabi'); #308073    !?  ofli hoca sınıflandırmış:. göz zinası. dokunma zinası. koku alma zinası. dil atma zinası. tadalma zinasıdüşünce zinası da eklenebilir hatta. (eyco, 24.01.2001 21:31 ~ 21:32) e(256,308164,'eyco'); #308164    !?  tek kişi işlenemeyen tek suç (meorca, 24.01.2001 23:55) e(256,308230,'meorca'); #308230    !?  medeni hukuk terimi olarak ele aliyoruz hemen: evli olan birisinin... Devamı

01 03 2006

ÇÖZÜM GETİRMEDİĞİNİZ SORUNDA CEZA KİMİN OLMALI ?

birkaç gündür bu konuya sitemimi yazmayı düşündüm ama diğer sitem çok vaktimi aldığından kaldı ama asla atlayamazdım bunu geçenlerde de tv de cebinden 10 bin tl bile çıkmayan çok yaşlı, pamuk yüzlü bi dilenci amcaya kesilen binlerce liralık ceza geldi aklımacebindeki o paracığıda aldılar:( ve kestikleri cezayı dilenerek ödeyecek biliyorlarama o amcacığın o geceki ekmek parasına el koydular:((dilenilecek ortamı değiştir be devlet babaama o ortamı yaratmışsan bırak dilensin gaspçı mı olsun hırsız mı olsun illeya da ne yesin?? önce sorunu çözebilmişseniz ve alternatifler getirebilmişseniz ceza kesebilirsiniz, bu nedenle seyyar satıcılara kesilen cezalara da ben çok kızıyorum..seyyar satıcılık, dilencilik başka sorunlardan kaynaklanıp geliyor, o sorunlar çözülmeden peki bu insanlardan ne yapması isteniyor? ülkemizde okumak bir şans işi, ticaret olabildiğince zorlaştırılmış durumda, işçilik veya eleman olabilmek için kalifiye olmak gerekiyor, uygun olunduğunda da torpilli olmak gerekiyor, işe girdiğinde de geçinebilmek imkansız, bir belçika da işsizlik parası maaşlardan bile daha yüksek, iş buluncaya kadar geçinebileceği işsizlik parası verildi de bu kişiler hayır mı dediler??kimse zevkten çalışmıyor, demek ki karnını doyuracak, demek ki ailesi var demek ki çocukları var.. kim zevkten dilenir, zevkten seyyar satıcılık kim yapar?? ille gaspçı ille hırsız mı olmalı bu kesim..   elbette çocukları ayrı tutuyorum..ailelerinin dilensin diye kullandıkları çocuklardan bahsetmiyorum tersine o çocuklara asla vermem tek kuruş, eve para götürmemeli onlar yoksa aileleri hep dilendirecek onları oysa onlar okula gitmeli.ailelerine cazip gelmemeli o çocukların dilenmeleri onlar yarının tinerci sokak çocukları, ertesi günün hırsızı geleceğin gaspçısı,,buna da çözümü devlet getirebilir sadece bu çocuklara bir cami inşaatı masrafında ve şıklığında olması hiç gerekmeyen, sıcak bir yemek pişen çatılar  kurmalı.. sürekli yol inşaatı ve cami inşaatı hizmeti veren be... Devamı

27 02 2006

YÜZ HAFIZA TESTİ

http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sleep/tmt/     >>Gördüğünüz insanları hatırlama kabiliyetiniz ne kadar?>>Yüz hafızanız averajın neresinde?>>Merak ediyorsanız BBC'nin testiyle hafızanızı ölçün.>>>>BBC-Yüz hafıza testi...>>>>>>Birinci parti (12 ad) fotoğrafa dikatle bakın...>>Sonra ikinci parti (12 adet) fotoğrafa bakın...>>Son aşamada bu iki parti fotoğraflara ait veya hiç gösterilmeyen 48 >>tane fotoğraf gösterilecek ve bunlardan;>>>>Birinci partiye ait;>>İkinci partiye ait;>>Hiç görmedim>>>>seçeneklerinden birini seçmeniz istenecek. Ve sonrası: hangi yüzdeye >>girdiğiniz..   Devamı

26 02 2006

HAYRETTİN KARACANIN FİKİRLERİNE YORUMUM..

birşeylere dikkat çektiğin, .ekmeye çalıştığın için teşekkürler hayrettin karaca..sen de kendi dikkat çekme şeklinde dikkat çekmeye çalışıyorsun, ama dikkat çekmeye çalışman yeterince güzel fakat bazen bazı şeyler hatalı yaklaşımlarımızla geri tepiverir.birşeye dikkat çekmek istediğimizde nasıl çekeceğimizi çok iyi düşünmeliyiz. ufak hatalar tüm sonucu değiştirir. fazla sıkmak, dozunu aşmak gibi yaklaşımlar ise çok itici, sıkıcıdır ve tersine sonuçları getirir. PARAN VARSA HARCAMALISIN..bu dünyayı fanatizm, felsefe, idealist düşünceler ve hayaller döndürmüyor. keşke döndürseydi ve hep beraber hayal dünyasında yaşasaydık. paranı harcamalısın. paran birçok kişiye gidiş gelişler yapmalı. ancak kendi ulaştırabileceğin kadar kişiye paranı ulaştırabilmelisin ki sen ayağına ayakkabı giyemeyenlerle beraber bir kişi fazla ayağına ayakkabı giyemeyenleri arttıracağına. ayağına ayakkabı alıp giyebileceklerin sayısını arttırmalısın. senin ayakkabı alamayanlara katılman onlarda bir azalma yaratmaz sadece bir fazla olur o kadar, biri de keyfinden onlara katılır ama bu onları mutlu etmez, onlar ayakkabı alabilmek istiyorlar ve o zaman mutlu olacaklar. mutluluk anlayışı kişiseldir sen öyle mutlu oluyor olabilirsin, ama madem paran var başka şekilde mutlu olacaklara kendi çapında imkan tanımaya mecbursun eğer birşey yapmak istiyorsan.. sen şimsi senginsin, doğruca iyi bir mağazaya gitmelisin, pahalı bir ayakkabı almalısın ayağına.o mağazanın kirasına vergisine katkıda bulunmak zorundasın. o mağazanıon elemanlarının maaşlarını alabilmelerini evlerine para götürmelerini sağlamalısın.herkes zincirleme birbirini ayakta tutuyor, ve ticaret hayatı canlı olursa mutlu insan sayısı artıyor, ticari hayatı ayakta tutacak kişilerde parası olan kişilerdir, bu firmalar ayakta durmalıdırlar, bu mağazalar o dükkana yatırım yapmış malsahiplerine kira vermelilerdir, bu kişiler devlete vergi vermelilerdir, elemanlarının evine para yollayıp çocuklarının eğitim tüketimini karşılamalılıardır, aile... Devamı

26 02 2006

İYİ Kİ TEMA VAR, VE İYİ Kİ KARACA FİRMASI VAR

iyi ki tema vakfı var..ve birçok vakıfa göre tam olarak amaçları için çalışan bir vakıf ve çok güzel amaçlar edinmiş bir vakıf   iyi ki karaca firması var..çünki yirmi yıl önce ihracatın liderliğini yaptı..şimdi ihracatı ve ülkemiz için ne demek olduğunu bir kenara bırakalım   ekşi sözlükte hayrettin karaca :) http://sourtimes.org/show.asp?t=hayrettin+karaca hayrettin karaca    ors('hayrettin+karaca'); ..ara$tir..googletdk sozluguseslisozluk.comwikipediaimdbfoldocartistsalbumssongsacronymfindermobygames no kitty! temanin ba$kani.. (golgi, 09.12.2000 15:25) e(256,283702,'golgi'); #283702    !?  sachlari beyazlamis gozluklu konusmasina dikkat eden biri (bbsfatih, 09.12.2000 17:31) e(256,283774,'bbsfatih'); #283774    !?  kazak üreten karaca şirketinin sahibi (eyco, 18.01.2001 16:52) e(256,304673,'eyco'); #304673    !?  (bkz: hayreddin) (tsan chan, 26.09.2001 02:12) e(256,689329,'tsan chan'); #689329    !?  (bkz: erozyon dede) (kitkat, 17.05.2002 22:28) e(256,1269586,'kitkat'); #1269586    !?  canli yayinda eline mikrofonu alip toprağa ithafen "sen türk ulusunu sonsuza kadar ya$atmak için verimli kalacaksin!" buyururken ayni anda da i$aret parmagini kameraya doğru sallayabilen bir adam. ya$i büyük galiba hmm, amca. (haggard, 06.06.2003 03:40) e(256,2924003,'haggard'); #2924003    !?  "yaziktir günahtir git evinde torunlarini ok$a geçmi$ günlerin parlak anilariyla avun, dü$ün altinda binlerce kefensiz yatani be adam" diye tefekkür ederken biz giyabinda, hayrettin dede devam ediyor elinde mikrofon atip tutmaya. birbuçuk saat konu$ ama kimse bir$ey anlamasin zaten anlattiklarin kendine de bir $ey ifade etmesin'i düstur edinmi$ $ener ü$ümezsoy ekolünden ... Devamı

26 02 2006

KARACA MARKASI VE TEMA VAKFI

 Karaca firması Türkiye''de ihracatın liderliğini yapmış, üstelik bunu diğer kuruluşlardan neredeyse 20 yıl önce gerçekleştirmiştir. Hayrettin Bey şöyle der: "Ben sanayici olmak istemiyordum. İstediğim edebiyatla ilgilenip kalan zamanımı doğayla iç içe geçirmekti. Fakat o günlerde babamıza karşı çıkmak söz konusu değildi.     TEMA Vakfının Amaçları Ülkemizde doğal varlıkların ve çevre sağlığın korunması, erozyonla mücadele, toprak örtüsü ve toprağın korunması ve ağaçlandırmanın önemi hakkında kamuoyunu eğitmek ve bilinçlendirmek Erozyon felaketinin doğuracağı sonuçlar, alınacak önlemler konusunda halkımızı bilgilendirmek, bilinçlendirmek ve böylece oluşturulacak bilinçli ve etkin kamuoyu desteği ile hükümetleri erozyonla mücadelede, gerçekçi ve uygulanabilir politikalar üretme ve uygulamaya teşvik etmek Biyoçeşitlilik, toprak, su ve doğal çevrenin korunmasına ilişkin milli politikaların oluşturulmasına yardımcı olmak ve bu esaslardan ödün verilmemesi için mücadele etmek Ağaç ve orman sevgisini topluma mal etmek Hayvancılığın temeli olan çayır ve meraları koruyup, geliştirmek Doğal zenginliklerimizin bilinçsizce kullanılıp, geri dönüşümsüz bir şekilde yok olmasına izin vermeyerek, korumak, geliştirmek ve Türkiye'nin geleceğini güvenceye almak Çölleşmeyle mücadelede dünyaya örnek bir hareketi Türkiye'den başlatmak Doğal varlıkların, insan sağlığının, yeşil alanların, toprak ve bitki örtüsünün, ormanların, meraların korunması, geliştirilmesi ve yenilerinin teşkil edilmesini sağlamak için faaliyette bulunmak Bu amaçları gerçekleştirmek için gerekli teşkilatın oluşturulmasını, yasaların çıkmasını sağlamak ve gönüllü kuruluşların öncülüğünde toplumun bütün kesimlerinin desteği ile erozyonla mücadelenin ikinci bir İstiklal Savaşı kabul edilerek erozyon tehlikesi ile mücadele edilmesi TEMA Vakfının Hedefleri TEMA'nın hedefi öncelikle ulusumuza, onun temsilcilerine, siyasal partilere ve hük... Devamı

26 02 2006

BU BASİT BİR KONU DEĞİL. ÇÜNKİ YANLIŞ ANLAŞILMAKTA İSTEMİYORUM V

  son derece babacan yüzlü bence..insanın içi dışına yansır bu fikrime çok karşı olanlar var hatta annem bile ama ben inatla böyle düşünüyorum.temiz yüzlü kötü niyetli biri olamaz. hiç böyle pamuk yüzlü bir sapık, katil ya da kapkaççı görmedim ya da sapık ve katil suratlı bir melek gibi insan görmedim. söylediğim güzellik değil mimikler ve görünümdeki kişisel tercih şanşı olan özellikler tabii..hayrettin karaca tam babam olsaydı diyebileceğim görüntüye sahip..   Türkiye'de Hayrettin Karaca adı, doğa ve çevreyi korumayla eş anlamlıdır. Worldwatch Enstitüsü Başkanı Lester Brown "Eğer günün birinde bir çevre azizi olacaksa, bu sıfatı alacak ilk kişi Hayrettin Karaca olacaktır" demektedir. Hayrettin Karaca, 1926'da İstanbul'un güneyinde, Marmara denizi kıyısındaki Bandırma ilçesinde doğdu. Babası Hocazade Halil Efendi, annesi Zehra Hanımdır. Liseyi bitirdikten sonra ailesinin triko-örme işinin başına geçip, onu ülkenin en başarılı sanayi kuruluşlarından biri haline getirdi. Karaca firması Türkiye'de ihracatın liderliğini yapmış, üstelik bunu diğer kuruluşlardan neredeyse 20 yıl önce gerçekleştirmiştir. Hayrettin Bey şöyle der: "Ben sanayici olmak istemiyordum. İstediğim edebiyatla ilgilenip kalan zamanımı doğayla iç içe geçirmekti. Fakat o günlerde babamıza karşı çıkmak söz konusu değildi." Hayrettin Karaca'nın doğa sevgisi gençlik yıllarında başladı. Konforlu evinden ayrılıp, çevre köylere gider ve hasat zamanı köylüye yardım ederdi. "Mısır soyar, harmanda döven kullanır, tarla bekçiliği yapardım; bilabedel."diyerek anılarını dile getirir kendisi.Ellili yaşlarında, Türkiye'nin ilk özel arboretumunu kurdu. Yurtiçi ve yurtdışında gezdiği her yerden tohumlar topladı, botanik bahçelerini gezdi, bağlantılar kurdu. Bugün Yalova'daki Karaca Arboretum, dünyanın her yerindeki botanikçiler tarafından bilinmektedir. Yılda iki kez yayınlanan Arboretum Magazin'i bilimadamlarının araştırma ve görüşlerinin yayınlandığı bir forumdur. 14... Devamı

26 02 2006

ÇOK ÖZLEDİM SENİ

özledim seni...ayrılık yüreğimi uyuşturuyor karıncalandırıyor nicedir.beynimi uyuşturuyor özlemin...çok sık birlikte olmasak bilebenimle olduğunu bilmeninbunca zamandır içimi ısıttığınıyeni yeni anlıyorumYokluğun,Hatırladıkça yüreğime saplanan bir sizi olmaktan çıkıpmütemadiyen bir boşluğaSabahları seni okşayarak başlamalarıaksamları her isi bir kenara koyupseninle baş başa konuşmaları özlüyorum;oynaşmalarımızı,yürüyüşlerimizi,sevimli haşarılığını,çocuksu küskünlüğünü...Nasılda serttin başkalarına karşıbeni savunurken;ve ne kadar yumuşakbir çift kısık gözle kendiniellerimin okşayışına bırakırkenGitmeni asla istemediğim haldebuna mecbur olduğunu görmekve sana bunları söylemeden''git artık'' demek''beni ne kadar çabuk unutursan, o kadar çabukkavuşacaksın mutluluğa''demek sana nede zorseni görmemek ve belki yıllar sonrakarsılaştığımızdabana bir yabancı gibi bakmanı istemek senden...yeni bir sevdayı yasakladığım kalbime söz geçirmek....CAN YÜCEL Devamı

02 03 2006

DEVLETİ DİN YÖNETEMEZ, BEĞENMEYEN DE VARSA ATATÜRK' ÜMÜN ÜLK

başbakanımızın bir aç vatandaşına "lan" demesi üzerine yazdığım yazıya isimsiz ( İSİMLİ PC ARKASINDA BİLE CESARETİ YOK, İSİMSİZ DEMEK KİŞİLİKSİZ DEMEK KİŞİLİĞİNİ ORTAYA KOYMAMAK ASLINDA BİRİ OLMAMAK ASLINDA BİRŞEY DE SÖYLEMEMİŞ OLMAK DEMEK.KARA ÇARŞAF ALTINA SAKLANMAK DEMEK BEYNİ ÇARŞAFLI DEMEK, YANLIŞ GİZLENİR SAKLANIR DEMEK)ama son derece banal, sıradan bir yorum almışım...bu yorum ve benim cevabım ve benim sevgi dinim, dürüstlük mezhebim, akıl başörtüm aşağıdadır..bir arkadaşımın bloğunda geçen bir yazışmalarla beraber. çok bunalmıştı o arkadaşımın blog adresini vermiyorum. Tarih: 10:12, Pazar, Şubat 12, 2006 Kategori: birden icimden geldi sen de yorum yaparsan sevinirim Başlıksız Yorum ya siz şimdi düşünün bi ülkenin başbakanısınız ve o ülkeyi çok kötü bir bataktan alıp yüksek bir yerlere getirdiniz ve sonra kim olduunu bilmediiniz bi adam geldi size o kadar sayıyor peki siz ne yaparsınzı eminimki küfürleri basarsınız fakat şimdi burda gelmiş şimdi başbakanımızı eleştiriyorsunuz sizin yaptıınız insanlıkmı kesinlikle ihanet ediosunuz siz şööle yapanlardansınız ooohhh karnım tok sırtım pek bide baştakilere laf attımmı tamam gül gibi yaşar giderim bi gün sizin gibiler yüzünden kimse bizi yönetmiycek haberiniz yok adamcağız kendini o kadar yoruyor türkiyeyi düzeltmekiçi hee adamın canı istese geçer TV sinin karşınısına banane yaa der çeker gider sizin gibiler ancak gider camiye başları açık erkeklerin arasında namaz kılar hadi bunada bişeyler bulunsana niye çenenizi onlar için yormuyorsunuz ???çünkü onlar çok iyi şeyler yapıyolar sizlere göre dimi yazık sizlere sizlerle aynı havayı soluduum için kendimi çok şansız hissediyorum siz bu havayı pisletiyorsunuz herkes kendi işine baksın kardeşim fikrini esirgemeyen sevgili arkadaşım: isimsiz (88.233.86.176) Tarih: 7:50, Çarşamba, Mart 1, 2006 Bağlantı | Düzenle | Sil EVET BEN BAŞIM AÇIK DUA EDERİM ALLAHIMIN YARATTIĞI BAŞIMLA SAÇIMIN HER TELİ İLE GURUR DUYUYORUM ADAMIN BAŞI... Devamı

20 02 2006

Hani Sevmek Için Elleri

  Bir sinirsiz anlamsizda onu ariyorum erkekçe Duvarlara çarparak büyüyor düsüncelerim Bir sözcükte gizlidir, biliyorum, ama güç Demiri ha babam dövüyorum Mutlak bulmaliyim, öyle güçsüz duramiyorum Bir elim toprakta kaliyor, öteki bulutta Belki bulutun, topragin ötesi Anlamiyorum Tohum yeseriyor, basak oluyor-güzel Basak sarariyor ekmek oluyor-güzel Tohum basak ekmek sizin olsun Ben sariyi yesili istiyorum Bir düsünce yanip sönüyor bilincimde Ne etsem bir türlü tutamiyorum Siz varin bildiginiz çayin kiyisina oturun Ben habire deliriyorum Akin karadan ayrimi ne, bilmiyorum Güzelin çirkinden ayrimi ne, bilmiyorum Hani o, hani gücü yüreginin Hani sevmek için elleri diyorum Devamı

19 02 2006

SENİ SEVİYORUM..BU BENİM KENDİME BİR HEDİYEM SANA DEĞİL:))KENDİM

Hayatta ne varsa yaşanacak, yaşamaya değer hep erteledikHiç düşünmedik acaba mutluluk neden uzakHiç sevemedik birbirimizi karşılıklıDelice yaşayamadık aşkı en harbisindenYa çok geç kaldık sevmeye sevilmeye ya da Ya da bir adım öndeydik hepBir türlü ulaşamadık mutluluk denen rüyaya Ama bilemedik ölümün sildiğini herşeyiAma bilemedik bir gülüşümüzle aldatabildiğimizi hayatı Hep oyun oynadık birbirimizle, -yakalamaca yada saklanbaç-Hep kaçtık birbirimizdenYa  koştuk delice yakalanmamak içinYada saklandık  çıkmadık yerimizden söbelenmeyelim diyeAma varamadık tadına yaşamın sevmenin ve sevilmenin Hep acı çektiğimizi sandık Oysa bilemedik onunda bir marifet olduğunu Bilemedik acılarımızın bizi pişirdiğiniBilemedik onlar bizim acımız tatlımız yada Sevdamız olduğunu Hep geç kaldık Ama bir türlü beceremedik Özür dilemesini incittiklerimizdenBir türlü silemedik aklımızdan yaşadığımız acılarıHiç bitmedi kendimizden kaçışımız Bir borç bildik ya da... marifet sandık anlamsız kaçışımızı Ama bir türlü dönmedi dilimiz sevdiğimizin karşısında Bir türlü geçipte Harbice , delikanlıca                      "SENİ SEVİYORUM"diyemedik.             ENDER DEMİRBASBu sizin için  bir armağan  unutmayın "SİZİ SEVİYORUM"     BU ARADA HAYRETTİN KARACA İLE İLGİLİ KENDİ DÜŞÜNCELERİMİ BİRKAÇ YORUM DAHA ALDIKTAN SONRA YAZMAK İSTİYORUM:) Devamı